Zadanie #5


Oglądacie seriale? Ja przed urodzeniem córki oglądałam nałogowo. Teraz czasy się zmieniły. Czasu na netflixa jest dużo mniej i wybieram jedynie te pozycje, które naprawdę mnie wciągają. Dark wciągnął mnie całkowicie jakieś 2 lata temu? A może nawet 3? Z niecierpliwością czekałam na 2 a potem na 3 sezon. Teraz jestem dwa odcinki przed wielkim finałem i powiem Wam, że kocham to niemieckie arcydzieło całym serduszkiem. Za klimat, muzykę, niesamowite ujęcia, bohaterów. To właśnie Dark włożył mi do głowy pomysł na kolejne zadanie. 

Co Was inspiruje do twórczych działań? Niekoniecznie akurat do pisania. To może być cokolwiek co sprawia, że unosicie się metr nad ziemią i czujecie że nie ma rzeczy niemożliwych. Innymi słowy - co Was uskrzydla i maluje Wam banana na twarzy?

Komentarze

  1. Chyba inni ludzie. Kiedy brakuje mi ochoty, wytrwałości albo impulsu to właśnie to jak inni są wstanie coś tworzyć, oddawać się swoim pasjom mnie inspiruje. I to kiedy staram się kogoś mile zaskoczyć wtedy cała się nakręcam a głowa paruje 🙂 Cytując klasyka "Gdybym miał powiedzieć co cenię w życiu najbardziej - powiedziałbym, że ludzi, ludzi" 😂
    No i jeszcze natura, potęga natury jest fascynująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zgooglac tego klasyka haha jakże adekwatne :D myślę podobnie. Ludzie są niesamowita inspiracją :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz coś! No dawaj!

Popularne posty