Zadanie #2

Ostatnio idzie mi całkiem nieźle z pisaniem. Piszę codziennie, nie mam zastojów, w wolnych chwilach nadrabiam książki, które cierpliwie czekają na swoją kolej na półce. To jest dobry czas. Dolewam więc oliwę do ognia i rozpalam ten pisarski płomień jeszcze mocniej zadaniem drugim. 



Dlaczego piszesz? Co daje Ci pisanie? Czy wymagasz czegoś od pisania?

Nie wiem jak Ty, ale ja jestem duża fanką wszelkich zadań, które pozwalają mi zajrzeć wgłąb siebie, zatrzymać się, zastanowić nad sobą. Życie leci tak szybko, że często brakuje mi czasu na takie przemyślenia, ale jeśli mam postawione konkretne zadanie to nie ma zmiłuj. Jest robota do zrobienia! Standardowo mam tydzień od dziś na napisanie czegoś od siebie. Ciebie, nieistniejący czytelniku tez zachęcam do podzielenia się swoją odpowiedzią! Chyba jestem coraz bliższa podzielenia się linkiem do tego miejsca z innymi. Wtedy powinno zrobić się ciekawiej, a przynajmniej nieistniejący czytelnik będzie miał szansę zamienić się w istniejącego i może nawet produkującego razem ze mną teksty! Fingers crossed :)

Komentarze

  1. Przekornie napiszę że nie piszę :) Głowa mi pęka od natłoku myśli, spraw, pomysłów i historii, ale dużo łatwiej mi gadać niż pisać. Ktoś lata temu zburzył moją pewność że to co piszę ma ręce i nogi i pokutuje z tym do dzisiaj. Spróbuję tutaj u Ciebie kochana nauczyć się tak pisać jak potrafię oralnie przelewać to co kreuje moja wyobraźnia ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy odbudowywać! Nie ma co słuchać nieprzychylnych ktosiów. Jeśli tylko masz ochotę wyrazić siebie słowami to jedziesz z tym koksem i nie ma przebacz! :D Razem będziemy wylewać z wyobraźni i przelewać w słowa! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Napisz coś! No dawaj!

Popularne posty