Napisane #3

Cześć Sylwia!

Jak się masz? Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa.
Kiedy piszę ten list mam 29 lat, jest 28 czerwca. Dzisiaj są wybory prezydenckie, w których pójdę zagłosować po południu z Michałem. Ciekawe czy pamiętasz na kogo głosowałaś.

Teraz siedzę na balkonie, a w moich nogach leży Dimuś. Ufnie wtyka mi mordkę w rękę. Mam nadzieję, że wciąż możesz odczuwać ten luksus.

Czas tak szybko leci, ale ja czuję, ze wykorzystałam ostatnie lata na maksa. Zwłaszcza ostatnie cztery. Poznanie Michała, ślub, dziecko, wymarzony pies. Chciałabym żebyś przeczytała ten list w powiększonym gronie. Bez presji haha, ale też bez ograniczeń.

Dajesz z siebie ile tylko możesz i na pewno możesz być z siebie dumna. Chciałabym podzielić się z tobą zdaniem, które ostatnio widziałam na jakimś profilu i które idealnie wpisuje się w moje zyczenia dla Ciebie. 

Kiedy słyszysz, że jesteś dzielna, upewnij się, ze także łagodna dla siebie.

Komentarze

Popularne posty